Blog

Eventy w klimacie EKO

Coraz popularniejsze na różnego rodzaju wydarzeniach są rozwiązania prozdrowotne i ekologiczne. EKO eventy to dość nowe zjawisko wśród imprez.
W czasie tego typu eventów wykorzystuje się surowce wtórne. Klienci starają się zwrócić uwagę na konieczność troski o środowisko, tworząc atrakcje aktywizujące uczestników do działań proekologicznych. Do tego typu eventów wykorzystuje się naturalne materiały takie jak papier, drewno, czy tkaniny naturalne. 

Czytaj więcej

Covid 19. Czy branża eventowa odrodzi się na nowo?

Wkraczając w kolejny miesiąc kryzysu Covid 19, rozmowy w branży eventowej skierowane są na dywersyfikację, wirtualne wydarzenia, spotkania. Jest to oczywiście zrozumiałe, biorąc pod uwagę fakt, że branża wydarzeń na żywo zupełnie się zatrzymała.
Czy jednak nie jest kładziony zbyt duży nacisk na potrzebę dywersyfikacji firm w sferze wirtualnej? Jak skończy się epidemia to trwale zostanie zmieniony krajobraz wydarzeń na żywo i spotkań? Oczywisty jest obecny rozwój w sferze wirtualnych wydarzeń, ale czy mogą one kiedykolwiek zastąpić wydarzenia na żywo?

Czytaj więcej

Jak tworzyć chwytliwe hasła reklamowe

Copywriting jest jak wezwanie do działania, ale na większą skalę. Copywriterzy starają się, aby ludzie czuli, myśleli lub reagowali na hasło lub markę, chcąc dowiedzieć się więcej. I tam, gdzie post na blogu taki jak ten zawiera setek słów, za pomocą których można coś opisać, tam copywriterzy mają tylko kilka słów, aby przedstawić swoje CTA.

Czytaj więcej

Media społecznościowe- statystyki 2020

Media społecznościowe są wszędzie, dla wielu z nas są używane jako rozrywka, narzędzie spotkań online oraz miejsce do czytania newsów. W ciągu ostatnich dwóch dekad media społecznościowe stały się jednym z głównych kanałów marketingowych. Obecnie, każda z firm powinna opracować skuteczną strategię mediów społecznościowych, aby dotrzeć do klienta docelowego.

Czytaj więcej