Blog

Cechy dobrej kampanii w SM

Dobra kampania reklamowa opiera się na doświadczeniu i zdobytej wiedzy. W dzisiejszym artykule przedstawimy na jakie elementy należy zwracać uwagę przy projektowaniu kampanii w mediach społecznościowych.
Social media, Facebook, blogi są narzędziami, które mają podobną skuteczność co adwords, mailing czy kampanie odsłonowe. Jedyna różnica polega na tym, że są bardziej interaktywne i wymagają większej uwagi.

Czytaj więcej

Praca głęboka, sposoby na poprawę koncentracji

Żyjemy w świecie przesyconym informacjami, mediami społecznościowymi, wiadomościami. Z każdej strony atakują nas rozpraszające bodźce. Eric Barker, znany autor książek o biznesie, nazwał umiejętność pracy w skupieniu “super umiejętnością XXI wieku” Nie sposób się z tym nie zgodzić. Z drugiej strony w sytuacji zagrożenia epidemiologicznego wielu z nas pracuje i uczy się zdalnie. Bardzo wiele firm już przed kryzysem wprowadzało dni wolne od biura “home office”, które znacząco wpływały na zdalną samodyscyplinę i naukę zarządzania czasem.

Czytaj więcej

Marketing partyzancki jako ciekawa forma promocji

Słowo partyzant nie kojarzy się bezpośrednio z marketingiem.  Pierwsze skojarzenia mogą przywoływać obraz buntu i konfliktu. W rzeczywistości jest zupełnie inaczej.  Marketing partyzancki to niekonwencjonalna metoda promocji naszej marki.  Jak w kreatywny sposób dotrzeć do świadomości klientów? Zaczniemy od podstawowych informacji skąd pochodzi marketing partyzancki, jak działa oraz przedstawimy 6 przykładów z życia. Pochodzenie marketingu partyzanckiego Kiedy słyszymy […]

Czytaj więcej

Obniżka ceny podczas negocjacji, czy warto ?

Jak należy zareagować w sytuacji, w której klient po zainteresowaniu ofertą negocjuje z ceną ?
Czasami klienci próbują stwierdzeń “firma X oferuje to samo, tylko taniej” Standardowa reakcja to obniżenie ceny… Skoro firma zainwestowała w zdobycie klienta oraz przekonanie go o zaletach produktu, nie warto go stracić na ostatniej prostej.

Czytaj więcej

E-mail marketing, cenne wskazówki dla zwiększenia efektywności

Email marketing jest jedną z najstarszych metod komunikacji online, pierwszy marketingowy email został wysłany 1978 r., Zabieg ten przyniósł 13 milionów dolarów sprzedaży i zapoczątkował kanał marketingowy, który stał się jednym z najpopularniejszych kanałów. Od tamtej pory e-mail marketing nie wymarł. Jest to jeden z nielicznych kanałów dzięki któremu możemy zbudować autentyczne połączenie z klientami.

Czytaj więcej

Performance marketing, opis skutecznych narzędzi zwiększających efektywność

Co kryje się pod pojęciem marketingu efektywnościowego ? Uogólniając, są to działania mające na celu wygenerowanie pewnych zachowań konsumenta np: zapis do newslettera, wypełnienie formularza, pobranie aplikacji….W modelu efektywnościowym, klient płaci i rozlicza tego typu zachowania i ilość zdobytych reakcji. Z biznesowego punktu widzenia jest to idealny model marketingowy. Czy aby na pewno performance marketing może przynieść same korzyści ?

Czytaj więcej